wtorek, 3 marca 2009

Zawody PWA na Cabo Verde - Podsumowanie

2 osoby z pierwszej 7 to riderzy Teamu TABOU!!

6th.: Ross Williams GBR-83 (Gaastra/Tabou)
7th.: Thomas Traversa F-3 (Gaastra/Tabou)



Pierwsza impreza touru PWA odbyła się na wyspie Sal w Cabo Verde. 32 najlepszych windsurferów świata stawiło się do walki. Warunki były ostre i kilka wielkich nazwisk odpadło na samym początku. Ross Williams zaliczył jeden z największych powrotów do touru, eliminując czołowych zawodników takich jak: Polakow, Baker, Silver, Swift. Szalony francuz, Thomas Traversa ostro walczył, robiąc ogromne aeriale w świetnym stylu. Kevin Pritchard zaliczył świetny start w pojedyńczej eliminacji, co sprawiło że zawody zakończył na 3 miejscu, za localesem Joshem Angulo i zeszłorocznym mistrzem Kaulim Seadi.



„ Jestem bardzo szczęśliwy z mojego powrotu. Rano, byłem bardzo zdenerwowany, patrząc z kim będę musiał rywalizować, a już po chwili ruszyły heaty. Pokonanie Leviego Silvera i Jasona Polakow’a sprawiło że to był mój dzień. Moja deska - Tabou Da Curve 85 Twin Fin i żagiel Gaastra Manic 5.3były magiczną kombinacją tego dnia. Sprzęt był perfekcyjnie strymowany, co umożliwiło mi zajęcie 6 miejsca. Byłem wykończony! – Ross Wiliams


„Człowieku to była jedna z moich najgorszych pralek w życiu. Nie mogę uwierzyć że mój sprzęt to przeżył.” – powiedział Thomas Traversa po nieudanym ”off the lip’ie” z 9 metrowej fali! „Gdy byłem w powietrzu, wiatr zawirował wokół mnie i pchnął mój żagiel w dół, zrzucając mnie do wody z około 8 metrów! Byłem nieźle przerażony. Mój zestaw Gaastra / Tabou sprawował się świetnie w warunkach jakie oferowała Ponta Preta.” – Thomas Traversa.



Fot. PWA/John Carter i www.pritchardwindsurfing.com

Brak komentarzy: